
|
BBOOOOOOSSSSAAAAANNNN -.-
Wednesday, 1 June 2011 @ 01:38 | 0 Comment [s]
weewwiiittsss ^^ hihii Hello semuaa :D kayy todayy kite bosan gilaaa -.- patotnyee todayy kite hang dngan Raihan , Farzana , Puteri and Aida . tapii postpone ke harii esokk sbb todayy ramaii tk free . so klaw pergii due tige orangg jea manee bestt kann . hihii then bile dahh tak jadii kluaa , kite tak tahu lahh kan nk buat ape . then ajakk lahh Munirah kluaa . tapii Munirahh punn tak bolehh kluaa sbb dea nk ikot family dea klua. okayy lahh finee , then kite punn duduk lahh rumaa sorang sorang :[ ibu and ayah pergi work . adeq kluaa pegii c.s dngan membe membe dea -,- then bile kitee sorang sorangg dekat rumahh , kite booossssaaaannnn gilaaa . then korangg tahu ape kite buat ? kayy kita lipatt kain satu bakul besaa smpaii habess :) haaaaa teror tak kite xD hihii then ibu bagii kite upahh top-up RM10 . HAHAA x) kayy kite tak sabaa gilaa nk hang esokk ^^ hopee semua dapatt pergii :) tapii sayangg sekalii , kite ajak Atein tapii Atein tak dapat join :( kayy tkpe , aku faham :) HOHO hmework kitaa banyakk lagii belum siap . awak semuaa taknak tolongg ka ? satu subject satu ringgit xD kayy lahh korangg . next time kite post lagii okaiyy . boboiiittttt <3 hikhikk ^^ *Hihii ^^ Bosanyangter-amat : NurulAfiqahh's :)
|
Profile
Please Don't Remove The Credits Round of applause
#Don't remove this #Don't ripping |