You are beautiful
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
Diary of a Wimpy Kid - Rodrick Rules (!)
Wednesday, 8 June 2011 @ 04:17 | 0 Comment [s]

Heyy wassup guys :DD
Hihii kay kayy Todayy kite pegii datee gituu dngan ini Princess :

*wewwiittsss :P Hihii

kayy ituu lahh deaa , haa ? whatt maann ? Tak jelass pict tuhh ?
Haihh okaiy okaiyy -,-
kite bagii nengokk , kasii jelass punyee yeeeee ;D

* :D

Haaa jelass dahh ? Tak jelass jugokk tak tahuu lahh nak cakap apee-,-
Kayy back to the tittle :)
Kiteorangg gerakk lib duluu area 10 lebihh gituu foe sentuhh hmework yg bertangguhh tuhh -__-
After thatt area 12 lebihh kiteorangg amek cab , gerakk c.s.
Sampaii sampaii jeaa teruss gerak counter ticket wayangg foe beliii ticket laahh kaann .
Almaklumlaahhh , hari neyy harii Rabuu .
Takot ramaii woii , tapii tadii tkde laahh ramaii sangatt +_+
tdii tk bnyakk sangatt muviee yg best .
kay last lastt decide nengok ceritee neyy haaa .

>.<

Kayy cerita neyy A.W.E.S.O.M.E gilaaaa ~
Bestt sangaaatt ^^
If bagii nengokk lagii sekalii punn suree nakk nengokk ,
bagii kitaa lahh kann :D
Hihii korangg try laahh pegii nengokk :)

Kayy muvie start pukul 1:30 p.m , so kiteorangg pegii laahh mencekikk duluu kann .
Hakhakk kiteorang makan dkat mcD *as usual laahhh :D
After makan , teruss gerakk masokk panggung .
Then enjoyyy laahh kann nengokk ceritaa neyy <3

Movie habess pukul 3:10 , then text ibu tanye bolehh amek tak .
then ibu cakap ibu bru smpaii rumahh , ibu suruhh naik cab jea :[
sokayy lahh Then , kitee jalan jalan duluu dalam pukul 4 gituu amek cab balikk rumaahh .

Thankyouu MunirahMuzamil foe todayy ;)
Loveyouumuchiemuchiee <33 Hihii .
Bestfriend foreverr yeahhh (!) :)

Kayy that's all ^^
Bye byeee guys ;D


Enjoyythedayyy :
NurulAfiqahh's :)



Older Post | Newer Post
Profile


Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.
Please Don't Remove The Credits

Entry Profile


Round of applause
Copyright : Nur | Izzati
#Don't remove this
#Don't ripping