
|
Hari Keusahawanan ;]
Thursday, 30 June 2011 @ 04:36 | 0 Comment [s]
HELLO GUYYSSS ;D haaaa kay kayy semalam dkat sch kite ade Hari Keusahawanan ^^ BESTT GILAAAA waa cakap sama luu dherr xD kita dapat jaga geraii foe Kelab Bahasa Arab :) Hihii nama geraii kita Al-Khubzu . *Haaa ape tuh ape tuhh ? Binatangg apee tuhh ? HAHAA tak tahuu kan ape maksodnyee . kayy Al-Khubzu tuhh perkataan Bahasa Arab laahh . dlam b.m mksod dea rotii . Haaa dahh tahu kann sekarangg . Hakhakk kayy smlam geraii kita jual Roti Bakar , Burger and Otak-otakk . weeee agakk untungg laahh kann ;) Burgerr palingg lajuu babe habisss . yeahhh , Terbaek laahh Bob ! kayy yang jaga geraii smlam ramaii weyy . kita , munny , choka , apek , bob and ramaii lagii laahh . act yg bolehh jaga geraii just 5 orangg jeee . geraii kitaorangg main bantaii jeee , Hhhaa . bila nmpakk ckgu Sean round semua Berdekakk gilaa weyy :DD agakk ramaii laahh yg dtang geraii kiteorangg , Alhamdulillahh :) lagi-lagii time rehatt and after sesii p&p . perghhhh , tak terlaratt eden HAHAA first timee weyy giniee , tuhh yg soo excited :D start bukak geraii pagii then habess area 3 lbeyy gituhh laa siap kemass semuaa . so Tiredd youu knowwww ! then kne msok dewan foe majlis penutup and cabutan bertuah . dkat dalam Dewan kita duduk sebelahh Amira Azri and da gengg xD Potpetpotpett then kita penatt gilaa smpaii tertidoo enh dalam dewan . HAHAA 4.30 gituhh habess then tnggu ibu amek . balik rumahh terus tido . maghrib bangun then area pukul 10 gituhh tidoo balikk smpaii pagii . Haaa betapa penatnyaa kitaa kaann -,- then tadii datangg sch still ngantok and penatt . kayy tak kesahh laahh penatt tak penatt , janjii semalam kitaa ENJOYYYY ;D yeahhhh (!) p/s : thankyouu foe sape yg datangg geraii kita and also thankyouu to geng geraii kita smlam . Korangg memangg happeningg laaahhhh <33 *sorry tkde pict best bestt . tk sempatt laahh nk snapping - mappingg :) Enjoythepartyy : NurulAfiqahh's :)
|
Profile
Please Don't Remove The Credits Round of applause
#Don't remove this #Don't ripping |