
|
Haaa Elok Leteewww Perangaii -,-
Saturday, 3 September 2011 @ 14:07 | 0 Comment [s]
ASSALAMUALAIKUM :] First off all , izinkan kite gunakan '' aku & kaw '' in this post , Thankyouu ^^ This time nk storry pasal someone . hmm tk tahu laahh apehal tibe tibe rase geramm dngan 'kaw' nii haaa --' Haaa yelaahh mane tak geram kann dahh kaw dokk asyek sakitkan hatii aku jeee . bukan apee tapii agak agakk ahh Brothaa , beforee nii aku diamm jeee . tapii makin lame makin menjadii lahh luu nii mat . kayy aku admit memang duluu aku pernah TERsuka kaw , tapii bila aku nengok prangaii kaw yg makin lame makin mcam yall nii , aku rasaa aku dah silap . nasib baik harituu yg kaw tnye aku suke kaw ke aku tak jawab ape ape . kenyataannyee kaw memang kuat perasann tkde tahap dahh -,- Lepass aku topupkan kaw jee , teruss kaw tak text aku kaann . cehh mula mulaa mintak topup cakap nk text dngan aku tpii credit loww laahh , apee bagaii semuaa . BEBUAL kencangg ahh kaww (!) kaw layan aku petang after aku toupkan jee , malam aku tnggu kaw text aku . hmm hampehh memangg tkdelahh kan . so aku decide text kaw , then kaw layan aku nk tanak jeee . aku baruu bergurau sikitt kaw dahh nk melentingg bagaii , at last kaw tk repl . after that teruss kaw tk text aku smpaii sekarangg . haa molekk sungguhh kaann perangaii , elokk sangatt leteewww --' buat lagii yeeee #tepukk tangan sikitt -oo- dahh aku malass nk cakap banyak . InsyaAllah lepass nii aku tryy buangg semuaa perasaan aku terhadap kaw , and aku sentiasa doakan kebahagiaan kaw also hope kaw dapat perempuan yg bole jaga kaw , makan minum kaw semuaa dngan baik kayy :') Btw, thankyouu foe everythingg and i want you always : KBYEEEE :'( withoutyouu : NurulAfiqahh's :) |
Profile
Please Don't Remove The Credits Round of applause
#Don't remove this #Don't ripping |