
|
2:25 a.m o.O
Friday, 9 December 2011 @ 10:49 | 0 Comment [s]
ASSALAMUALAIKUM :] heyyo bebehh :D haha lolss nao dah nak dekat pukul 2 : 30 a.m but i'm still awake and freshh . hoho i don't know why tak boleh tido . dah dodoi dodoii mata nii punn dia still degil taknak tutup . so nao bosan and layan Twitter ajoooo . follow me lahh : @afiqahhnorazam <----- promote pulokk dahh . mweheheh :3 lols Eh guyss , tdii 'dia' i.m kita dkat fb . 'dia' i.m apa ? mntak topup ahh apa lagii -,- hahahah but kita cooool jeee ^-^ kita cakap dkat dia '' amboii kau , nak topup jee mntak aku . sepak nak xD '' haha then dia sayy sorry . haihh lagii lahh susah nak lupa kalau cenggini . dah area 2 mnggu gituuu tak contact tup tupp dia muncul . ahhhh buat watlek jee dah , dia mntak topup jee pun kann . bukan bgii harapan . hikhik ;) so i think i dah dapat semangat baru . jyeahhhhh (Y) hihii nao start new life and open new chapter . hewhewhew <3 okayy lahh gengg , any time later kita post lagii yaaa . night world tc peeps ;D XOXO love korangg :* GoodNightWorld : NurulAfiqahh's :)
|
Profile
Please Don't Remove The Credits Round of applause
#Don't remove this #Don't ripping |